16 czerwca 2016

Swapy!

Nie będzie to klasyczny post o pocztówkach, o nie! Tym razem napiszę parę słów o swapach na postcrossingowym forum. 

A co to jest swap? 

Otóż swap polega na wymienianiu się przedmiotami o określonej tematyce, na forum postrcrossing.com można znaleźć różne tematy, dot. np. swapów, gdzie można wymienić się herbatami, naklejkami, słodyczami albo nawet zupkami chińskimi :D 

Jak to działa?

Na forum każdy swap ma swoją stronę, jeśli ktoś chce wziąć w nim udział zaklepuje osobę, która ostatnia wpisała się pod tagiem, umieszcza odpowiedni post i wysyła prywatną wiadomość do tej osoby z prośbą o adres. Następnie wysyła do niej paczuszkę i czeka aż inny użytkownik go zaklepie.

Miesiąc temu postanowiłam wziąć udział w swapach pierwszy raz. Wybrałam tag Tea! Music&Chocolate. W tym tagu przesyłamy sobie listę 10 ulubionych piosenek, do tego kilka torebek herbaty i tabliczkę czekolady. Najtrudniejszą rzeczą było ułożenie listy z piosenkami, ciężko było wybrać tylko 10 ulubionych. Moja paczka trafiła do Emeline z Francji, tak wyglądała jej zawartość:


- tabliczka wedlowskiej czekolady z brzoskwiniami i żurawiną
- 2 torebki białej poziomkowej herbaty
- 2 torebki herbaty z miodem i imbirem

Tydzień, a może dwa tygodnie po wysłaniu paczki, dostałam wiadomość od Emeline. Napisała, że bardzo jej się spodobała moja przesyłka i w ramach wdzięczności również i ona prześle mi coś od siebie, kilka dni później dostałam kopertę z taką zawartością:


- mleczną czekoladkę Milka
- 3 malutkie ciasteczka
- herbaty: zielona herbata o smaku truskawkowym, herbata z pomarańczami i cynamonem, herbata o smaku waniliowym i herbata o nieznanym smaku :)

Bardzo ucieszyłam się z tej paczki, miałam okazję poznać kilka piosenek francuskich wykonawców, moja ulubiona z tej listy to Woodkid "Iron". Niewątpliwie cała zabawa z tym swapem sprawiła mi dużą przyjemność, na pewno wezmę jeszcze w tym udział. Teraz czekam na przesyłkę od użytkowniczki z Litwy, która już mnie otagowała.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz