1 lutego 2014

Szlakiem Zamków Piastowskich


Szlakiem Zamków Piastowskich - szlak o długości 146 km, przebiegający przez woj. dolnośląskie, jest oznaczony kolorem zielonym. Rozpoczyna się w Zamku Grodno w Zagórzu Śląskim, przechodzi przez Zamek Książ, Zamek w Bolkowie, Jelenią Górę i kończy się u podnóża góry Grodziec, gdzie znajduje się Zamek Grodziec i kościół gotycki. Ogółem na szlaku znajduje się 15 zamków. 

P.S. Są dwie rzeczy, o których muszę wspomnieć:
1. To mój 200 post, mam nadzieję, że uda mi się dotrwać do kolejnych 200, chociaż nie będzie już tak łatwo.
2. Z dniem dzisiejszym (prawie) zakończyłam wpisywanie wszystkich moich pocztówek z podróży, potrzeba było ok. 3 lat aby to zrobić (tak, wiem - moje lenistwo jest przerażające) i dopiero sesja zakończyła mój trud. Lecz to jeszcze nie koniec, ponieważ nie mam dostępu do mojej kolekcji i nie mogę sprawdzić, czy aby na pewno niczego nie pominęłam. Za to mogę teraz z czystym sercem wrócić do postcrossingu i mam nadzieję, że uda mi się to zrobić już niebawem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz